GMC Truck Forum banner

Status
Not open for further replies.
1 - 20 of 36 Posts

·
Line-X of San Antonio
Joined
·
5,237 Posts
Discussion Starter #1
Im looking to sell my Belltech 2/4 drop kit consisting of 2" springs in the front, and 4" hangers/shackles in the back, along with my 20"American Eagle 108 wheels and Goodyear 275/45/20 GTIIs. Ive been thinking about selling these as a package, installed if i could. So if anyone in TX is looking for the whole package, Ill do the whole thing (drop/tires/wheels)for 1500 installed.

I bought the wheels in novemeber, along with one brand new tire, the rest still have ALOT of tread left. They still have the little nubbies on the side. wheels are in perfect shape, never been curbed or scratched.
The drop was installed in june of last year, and is in perfect shape as well. The only thing it lacks is shocks, which can be discussed as well.

Here are some pictures, Im gonna take some better ones when i get a chance.
http://www.cardomain.com/memberpage/498890

 

·
Orale Homes....
Joined
·
1,796 Posts
Re: 2/4 Drop, Tires and Wheels

Josh,
Let me know if you decide to part out the drop. I have friend that might be interested.

Did you finally put that flip kit on there?
 

·
Registered
Joined
·
3,987 Posts
Re: 2/4 Drop, Tires and Wheels

so you wont sell just the drop? i have been tossin around a few more ideas but cant decide if i want a 2/4 or 4/6 with shackles set for 4/7.. but if you decide to sell just the drop tell me i might consider it..
 

·
Line-X of San Antonio
Joined
·
5,237 Posts
Discussion Starter #4
Re: 2/4 Drop, Tires and Wheels

groundscraper said:
Josh,
Let me know if you decide to part out the drop. I have friend that might be interested.

Did you finally put that flip kit on there?
i havent even opened the box albert :LOL: im such a slacker :read:
im prolly gonna throw that up for sale along with a carrier bearing kit i have, and a whole shitload of other parts i got.

i kinda want to sell the kit and do the install but i might be willing to sell just the kit. ill let ya know what im gonna do.
 

·
samcarol
Joined
·
3,596 Posts
Re: 2/4 Drop, Tires and Wheels

lowred said:
i havent even opened the box albert :LOL: im such a slacker :read:
im prolly gonna throw that up for sale along with a carrier bearing kit i have, and a whole shitload of other parts i got.

i kinda want to sell the kit and do the install but i might be willing to sell just the kit. ill let ya know what im gonna do.
didn't you get a HD hood? let me know if you wanna sell that :anitoof:
 

·
Line-X of San Antonio
Joined
·
5,237 Posts
Discussion Starter #7
Re: 2/4 Drop, Tires and Wheels

2k1slvrdo said:
didn't you get a HD hood? let me know if you wanna sell that :anitoof:
i will make a list of stuff that im not gonna use and post it up with prices when i get back on wednesday :rocking:
 

·
Orale Homes....
Joined
·
1,796 Posts
Re: 2/4 Drop, Tires and Wheels

lowred said:
i havent even opened the box albert :LOL: im such a slacker :read:
im prolly gonna throw that up for sale along with a carrier bearing kit i have, and a whole shitload of other parts i got.

i kinda want to sell the kit and do the install but i might be willing to sell just the kit. ill let ya know what im gonna do.
:LOL: Are you selling your truck or something?
 

·
Line-X of San Antonio
Joined
·
5,237 Posts
Discussion Starter #10
Re: 2/4 Drop, Tires and Wheels

groundscraper said:
:LOL: Are you selling your truck or something?
if i can sell my wheels, im gonna lift it up. the wheels are the only thing holding me back :read:
 

·
2008 RCSB
Joined
·
9,634 Posts
Re: 2/4 Drop, Tires and Wheels

lowred said:
if i can sell my wheels, im gonna lift it up. the wheels are the only thing holding me back :read:
Your gonna raise it up!!!!

didnt we go thru this about a year ago?


damn, just when I get a lowered truck too :bawl:
 

·
Registered
Joined
·
3,987 Posts
Re: 2/4 Drop, Tires and Wheels

so how much for the 2/4? i'm still throwin around ideas..
 

·
samcarol
Joined
·
3,596 Posts
Re: 2/4 Drop, Tires and Wheels

lowred said:
if i can sell my wheels, im gonna lift it up. the wheels are the only thing holding me back :read:
make ur mind up woman :anitoof:
 

·
Line-X of San Antonio
Joined
·
5,237 Posts
Discussion Starter #17
Re: 2/4 Drop, Tires and Wheels

Nick said:
So can I have my shackles back now? A-hole :read:
wow nick, glad to see ya finally wanna talk to me. A-hole :read:

if i can sell my wheels, im gonna get the fabtech 7" cradle kit, a 3" body so i can keep the HD clip, and then some 315/75/16s on some weld renegades :rocking:


someone buy my wheels :bawl: :rocking:
 

·
Registered
Joined
·
85 Posts
Re: 2/4 Drop, Tires and Wheels

:anitoof:
lowred said:
wow nick, glad to see ya finally wanna talk to me. A-hole :read:
Don't worry, I still hate you. :read: I'm always gone when you IM me, not ignoring you sweetie. :D
 

·
Line-X of San Antonio
Joined
·
5,237 Posts
Discussion Starter #19
Re: 2/4 Drop, Tires and Wheels

KOEHRSENLB said:
LOWRED...those are prob 6 lug wheels aren't they :bawl:
yessir, 6 lug, and have centering rings to make them hubcentric....
 

·
Line-X of San Antonio
Joined
·
5,237 Posts
Discussion Starter #20
Re: 2/4 Drop, Tires and Wheels

TTT, someone buy these wheels!
 
1 - 20 of 36 Posts
Status
Not open for further replies.
Top