GMC Truck Forum banner

1 - 12 of 12 Posts

·
Registered
Joined
·
474 Posts
Discussion Starter #1
I ordered a 3" PA BL on Wed and I havent gotten an email or anything from them confirming it but I have the receipt saved on the desktop and it shows that the money was taken out of my acct. Should I worry?
 
Joined
·
9,786 Posts
i would call them. I have a friend that ordered from them and they took the money out and told him he would have the shipment in 10 days...but then when he called after 10 days they said that it was going to be on backorder till august. I would call and see what's going on...they aren't going to scam you, but they might not even have ur shit in stock and just be sitting on ur money!
 
Joined
·
9,786 Posts
no problem man. I just know that I was talking to my good buddy in class the other night and he was telling me about it. Just kinda shady of them if you ask me but who knows. But they aren't going to take ur money and scam ya.
 

·
GMFS slowest truck :read:
Joined
·
5,501 Posts
Yeah, 4wps won't scam you, but they are shady a lot from what i hear...most places will bill you the day they ship it out...id give them a call tho just to see the status of it.
 

·
Keepin' it real...
Joined
·
2,284 Posts
RedneckDude said:
Yeah, 4wps won't scam you,
You're joking, right? 4WP are fuckin idiots and will in rip you off any time they get the chance. Been there, done that, got the t-shirt. :crazy:
 

·
GMFS slowest truck :read:
Joined
·
5,501 Posts
They won't scam you on a basic order like a damn body lift...i know with thier installs and shit they will tho...they would have to be the biggest fuckin idiots in the world to send the charge through and never send out the BL...
 

·
FEARS NO POTHOLE
Joined
·
311 Posts
when i ordered my lift for my ranger through them they said it would be to my house in about a week....finally got it a month and a half later. same story with the back order but they pulled the money out right after i ordered it. one and only time i ever dealt w/ 4wp
 

·
ExhaustSoundzSeniorMember
Joined
·
1,137 Posts
Grant said:
You're joking, right? 4WP are fuckin idiots and will in rip you off any time they get the chance. Been there, done that, got the t-shirt. :crazy:
:LOL: :boobs: :LOL:

Yeah, 4wp sucks, but its hard to beat some of their sales they have. I ordered my old lift from them, and just when I thought they hadnt screwed up on the order, I got it in and found they left out 1 shock boot, sneaky bastards. :crazy: :anitoof:
 

·
thats right
Joined
·
1,399 Posts
4wp is a decent place to buy parts from, for the sales. their service is crap, their people are complete morons, and their installs are half ass.
 

·
Keepin' it real...
Joined
·
2,284 Posts
Jeff said:
4wp is a decent place to buy parts from, for the sales. their service is crap, their people are complete morons, and their installs are half ass.
Exactly, thats how I should have said it from the get go.
 
1 - 12 of 12 Posts
Top