GMC Truck Forum banner
1 - 20 of 48 Posts

·
Smiggles
Joined
·
3,493 Posts
Discussion Starter · #1 ·
this one wasnt heading to the show but it was pretty sweet, rollin on cadi 22s

the extensive(sp??) were lost lol, so we decided to follow them for a bit since i would think they knew where the show was


at teh show finally















 

·
Smiggles
Joined
·
3,493 Posts
Discussion Starter · #13 ·




rice

this was outside our hotel as we were leaving


checkpoint

it was finally our turn to get pulled over :biggun:

:endofshow
 

·
Smiggles
Joined
·
3,493 Posts
Discussion Starter · #15 ·
lmao mexi-burban and louie v ford
haha yea, that burb was pretty pimp though




ENDLESS POWER!!?!?!?!?!?!?
yes, the wolf demanded to be best of show :crazy:

WTF IS THIS?

its a truck :crazy:



Do you have any under the hood shots of the truck with the white engine bay stuff?


Some good looking pictures. Looks like a badass time.
nope sorry. it was badass. I thought there were going to be more trucks but teh turnout was good :imo
 

·
Smiggles
Joined
·
3,493 Posts
Discussion Starter · #19 ·
1 - 20 of 48 Posts
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.
Top