GMC Truck Forum banner

1 - 20 of 32 Posts

·
Team Black
Joined
·
1,398 Posts
Discussion Starter #1
Well its new to me. I've wanted this truck for so long now, and it finally came available to me. Its an 02, 5.3L w/headers, intake, borla exhaust, a tune, 3000 stall converter, and a cam (will get the specs on the cam ASAP). SS mirrors, colormatched front, ARE bedcover and bedrug, and a molded in roll pan. Its lowered 2/4 on American Racing 17s. It has 51k on it (19k less than my yellow one) Pics:

101_0070.jpg


101_0071.jpg


101_0072.jpg


101_0073.jpg


101_0076.jpg
 

·
Bassmaster
Joined
·
701 Posts
Damn that looks pretty nice. Usually not a fan of lowered trucks on small rims but that works good!
 

·
Registered
Joined
·
965 Posts
well im glad to see you got you truck man! looks hella good!! gonna take it to the track any time soon??
 

·
EMBRACE WHAT'S LEFT
Joined
·
3,487 Posts
why did you sell the yellow one?

Didnt the yellow one have a 5.3 also.

Well looks good will look better with 20s
 

·
Gotta Pay to Play
Joined
·
910 Posts
Looks great man. I'll miss that yellow one, it was an all-around sweet truck, but I know you'll take care of this one just as good. Can't wait to check it out tomorrow if you're able to make it down to Natchitoches. Bring your 03 tails along with your system stuff, and we'll see what we can do to get it all on for ya. Again, looks great bro
--Josh
 

·
Team Black
Joined
·
1,398 Posts
Discussion Starter #14
Yea, I sold my yellow one. I do kinda miss it because I bought it stock, but I love this black one. Im gonna get some 20s as soon as I have the money. The spare tire will be relocated tommorrow.

Oh yea, It will be at the track as soon as they open back up. I cant wait!
 

·
Bassmaster
Joined
·
701 Posts
Yeah it will have 20s on it as soon as I have the cash.

I wouldnt worry about it too much, it looks sick as is.....got a definite racer look going. When it comes time for 20's, buy mine :read:
 

·
Team Black
Joined
·
1,398 Posts
Discussion Starter #16
I wouldnt worry about it too much, it looks sick as is.....got a definite racer look going. When it comes time for 20's, buy mine :read:
I'll probably think about it as long as they will tuck:evil:
 

·
Registered
Joined
·
8,268 Posts
sweet, i remember you talking about it at the meet. It's going to put down some good numbers. Any ideas on wheels?
 

·
Gotta Pay to Play
Joined
·
910 Posts
I'll probably think about it as long as they will tuck:evil:
Get a set of nice chrome wheels, or billets man. Don't go with the black wheels. Sometimes black wheels don't look bad, but I just think that chrome or billets would really set that truck off. Just my opinion though. Either way, this new truck is badass.
--Josh
 
1 - 20 of 32 Posts
Top