GMC Truck Forum banner

1 - 20 of 36 Posts

·
Registered
Joined
·
1,128 Posts
Discussion Starter #1
Here is that 18 years old fuckers truck, its for sale "2003 CHEVY HD 2500,SEMA 2003, Duramax, leather, heated seats, 13K mi, custom exh, performance programmer, 20" lift, 44" Trxus, Weld wheels, over $15K in chrome & powdercoat, custom hood, precision grille, custom hitch, back up camera, roll pan, custom stereo, 28 spkrs thruout truck, 8 tvs, custom int, mirrors, $85,000, 623-703-0141",
 

·
GMFS founding member
Joined
·
4,010 Posts
85k? i wonder how much he wants for it without the SEMA?

investing in 8 TVs but running 44s in IFS makes baby jesus cry :D
 

·
Line-X of San Antonio
Joined
·
5,237 Posts
damn, if i had money to burn like that who cares if its IFS. hes got the money to fix it when it breaks :D
 

·
Registered
Joined
·
1,128 Posts
Discussion Starter #5
Back in the day i had a thread telling about some rich kid that made me jelous cause his truck was soo nice and he was an ass about it. this is that kid and his truck!
 

·
internet bigot®
Joined
·
4,016 Posts
cody said:
Back in the day i had a thread telling about some rich kid that made me jelous cause his truck was soo nice and he was an ass about it. this is that kid and his truck!

ohh yeah......
 

·
Registered
Joined
·
1,128 Posts
Discussion Starter #8
He's 18, i know him. his name is also cody. You see him everyday? I live right in the same area as him have you seen my blue truck?
 

·
Registered
Joined
·
182 Posts
WTF is the point of 8 tvs? (I'm guessing he means lcds)... You can only carry 6 people in the damn thing! I wonder if he had any wrench time on it at all? Even if I had money I think i'd still want to do as much wrench time as possible. It doesn't mean as much if you just pick it up done!

Wonder what gears he is running?
 

·
trucknut
Joined
·
412 Posts
nafortin said:
WTF is the point of 8 tvs? (I'm guessing he means lcds)... You can only carry 6 people in the damn thing! I wonder if he had any wrench time on it at all? Even if I had money I think i'd still want to do as much wrench time as possible. It doesn't mean as much if you just pick it up done!

Wonder what gears he is running?
Heck yeah, if I had the cash I would still do all the work myself.. maybe not the stereo but definately everything else... what good is it to have it if you have no clue how its done or how to fix it? :think:
 

·
Registered
Joined
·
1,188 Posts
Do you have any better pics of the truck. How long ago did he want 80k for it?
 

·
Registered
Joined
·
1,128 Posts
Discussion Starter #13
no thats the pic off autotrader.com, that was this weeks price. i could go to his house maybe and get some pics but security will chace me away. ill ask him this weekend when i see him for a pic or two. and NO he does not have any wrench time , i guarentee!
 

·
Keepin' it real...
Joined
·
2,284 Posts
If he thinks he's gonna get $85k for that, he's lost his mind.

I wouldnt even pay blue book value for that thing... it would cost too much money and way too much effort to get all the tacky chrome suspension crap off and painted/powdercoated something more tasteful, and replace the Whiplash junk with something better. :nono:

I've never understood why someone would buy an already modded out truck. I'd rather start from scratch with something stock, and get it exactly how I want it.
 

·
HOT AIR BALLOON OWNER
Joined
·
14,932 Posts
A vehicle is never worth more than it's market value...that truck aint worth $85K...sorry.
 
1 - 20 of 36 Posts
Top