GMC Truck Forum banner

1 - 20 of 25 Posts

·
Registered
Joined
·
1,191 Posts
i say go with the u2 u55's ftw :imo if and when i get tired of my 20in billet specialties i'll get a set...
 

·
Registered
Joined
·
861 Posts
Discussion Starter #3
The 55 doesn't come in both 18 and 24. I am looking for an 18 for my boat trailer and either a 23 or 24 that matches for my truck.
 

·
Giggity Giggity Giggity
Joined
·
3,169 Posts
Sounds like a cool setup. I think the matching wheels on the trailer would be tits :imo
 

·
Dem People
Joined
·
5,664 Posts
It'll look damn good.
 

·
Registered
Joined
·
861 Posts
Discussion Starter #9
The cheapest I have found them with tires is 2300.00 shipped from a company in Sacramento.
 

·
GMFS Member
Joined
·
4,390 Posts
holy shit those are little tires. :insane:
 

·
Registered
Joined
·
193 Posts
thats a small ass tire.. i heard that sometime this year nitto is coming out with a 295/25/24.. thats only 30 in tall.. my 265/35/22 is 29.5.. hmm may need to upgrade if or when they come out.
 

·
Dem People
Joined
·
5,664 Posts
What tires? Theres no tires on there, just the wheels. Just kidding. 245/30R22
By the way this truck is for sale.
100_0114.jpg

100_0115.jpg
Those wheels look soooo good on your truck. I just sold my 55's.
 
1 - 20 of 25 Posts
Top