Krok 11:
Sprawdź dwukrotnie wszystkie złączki i połączenia, pomódl się krótko i uruchom silnik.
- Układ powinien być dobrze odpowietrzony, ale nigdy nie zaszkodzi zakręcić kierownicą jeszcze trochę na wszelki wypadek.
- Kilka razy naciśnij pedał, aby upewnić się, że hamulce faktycznie działają (możesz usłyszeć, jak silnik lekko się zatrzymuje z powodu zwiększonego obciążenia pompy).
- Jazda próbna... powoli...
To wszystko! Typowy czas instalacji to 3-6 godzin w zależności od tego, jak szybko pracujesz. Zajęło mi to 3 dni, ponieważ mój hydrobooster był opóźniony i trzeba było go potraktować młotkiem, zanim zadziałał prawidłowo (poważnie), ale gdyby nie to, skończyłbym w 4 godziny.
Nie ponoszę żadnej odpowiedzialności, jeśli coś zepsujesz i/lub umrzesz w trakcie. (<- zastrzeżenie)
Zrobiłem to, pożyczając trochę od tego na pttrucks.net (głównie tylko numery części na początku), ale mój jest znacznie bardziej szczegółowy i mam nadzieję, że znacznie bardziej pomocny, ponieważ moje zdjęcia faktycznie działają.
Sprawdź dwukrotnie wszystkie złączki i połączenia, pomódl się krótko i uruchom silnik.
- Układ powinien być dobrze odpowietrzony, ale nigdy nie zaszkodzi zakręcić kierownicą jeszcze trochę na wszelki wypadek.
- Kilka razy naciśnij pedał, aby upewnić się, że hamulce faktycznie działają (możesz usłyszeć, jak silnik lekko się zatrzymuje z powodu zwiększonego obciążenia pompy).
- Jazda próbna... powoli...
To wszystko! Typowy czas instalacji to 3-6 godzin w zależności od tego, jak szybko pracujesz. Zajęło mi to 3 dni, ponieważ mój hydrobooster był opóźniony i trzeba było go potraktować młotkiem, zanim zadziałał prawidłowo (poważnie), ale gdyby nie to, skończyłbym w 4 godziny.
Nie ponoszę żadnej odpowiedzialności, jeśli coś zepsujesz i/lub umrzesz w trakcie. (<- zastrzeżenie)
Zrobiłem to, pożyczając trochę od tego na pttrucks.net (głównie tylko numery części na początku), ale mój jest znacznie bardziej szczegółowy i mam nadzieję, że znacznie bardziej pomocny, ponieważ moje zdjęcia faktycznie działają.